"Yükleniyor..."

Hilti ve Hilti Türkiye Hakkında

Hilti ve Hilti Türkiye Hakkında

Hilti Türkiye'de yangın durdurucu ürünler konusunda ilk akla gelen firmalardan birisidir.

Hilti’nin 2014 senesinde Ar-Ge çalışmalarına bundan önceki yıla gore yüzde 18 artışla 222 milyon İsviçre Frangı (CHF) 677 milyon TL yatırım yaptığını anlatım eden Çotur, “Kullanıcı sağlığı ve güvenliğini korumak için durmaksızın yeni teknolojiler geliştiriyoruz. Hilti, her sene yaklaşık 30 ürün lansmanı yapıyor ve satışlarının yüzde 30’unu yeni mamüllerinden sağlıyor. 35 bin sözü geçen Lihtenştayn Prensliği’nde, 1941 senesinde minik bir aile firması olarak kurulup bugün 22 bin personeli olan global bir marka haline gelen Hilti’nin bu başarısının altında inovasyon yatıyor” açıklamasında bulundu.

Marka taahhüdü “Hilti Üstün Performans. Hilti Üstün Dayanıklılık.” olan Hilti’nin ürün gamı içinde yapıların değişik bölümleri ve geçişleri için 8 değişik sınıfta, 31 tane yangın durdurucu ürüne haiz bulunduğunu söyleyen Çotur, “Niteliklerinin yanı sıra tatbik kolaylığıyla da ayrım yaratan Hilti yangın izolasyon ürünleri 2010 yılından bu yana alanının mühim ödüllerine haiz oluyor. Bu ödüllerden sonuncusunu ise Hilti Yangın Durdurucu Esnek Tuğla ürünü aldı. Kullanıma hazır, yangın anında genleşerek 4 saate kadar yangın, duman ve sıcaklık dayanımı elde eden ve patenti Hilti’de bulunan bir inovasyon ürünü olan Esnek Tuğla, 2014 senesinde 11.’si düzenlenen Yalıtım Sektörü Başarı Ödülleri’nde En İyi Yangın Yalıtım Ürünü 2013 Ödülü’nün sahibi oldu. Ayrıca Hilti, 2012 senesinde Yangın Durdurucu Derz Dolgu Spreyi ile Yılın En iyi Çatı ve Cephe Malzemeleri Ödülü’nü, 2011 senesinde ise Yangın Durdurucu Manşon ile Yılın En İyi Yangın Yalıtım Ürünü Ödülü’nü aldı” gibi konuştu.

Hilti’nin yangın durdurucu özelliğe haiz ürünleri yapının her alanına ve ihtiyacına yanıt veriyor. Mastikler, spreyler, köpükler, kelepçeler, sargılar, bandajlar, boyalar, yastıklar, harçlar, macunlar ve kablo koruma boyası Hilti’nin yangına “DUR” diyen öteki ürünleri içinde yer alıyor.

Hilti ve Hilti Türkiye Hakkında

Dünyanın en minik ülkelerinden kabul edilen ortalama 35 bin sözü geçen Lihtenştayn Prensliği’nde doğup, bugün 22 bin personeli ile global jenerik marka haline gelen Hilti, 6 kıtada 120’den fazla ülkede etkinlik gösteriyor. 2014 yılı cirosu 4,5 milyar İsviçre Frangı 13,7 milyar TL olarak gerçekleşen Hilti, Türk inşaat sektörünün süratli büyüme ve gelişme potansiyeli nedeniyle 1982 yılından itibaren 33 senedir Türkiye’de. Hilti Türkiye, son yıllarda göstermiş olduğu gelişimle 2011 yılı başından bu yana 10 ülkenin (Azerbaycan, Türkmenistan, Özbekistan, Moğolistan, Kırgızistan, Ermenistan, Gürcistan, Tacikistan, Moldova ve Kuzey Irak) bağlı olduğu bir yöresel üs konumunda. 2014 senesinde yüzde 35 gelişme yayınlayan Hilti Türkiye, başarısını bilgi, birikim ve inovasyon ile sürdürülebilir kıymet yaratan bir marka olmaya borçlu. Merkez ofisi İstanbul’da bulunan Hilti Türkiye; İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bursa ve Adana Bölge Müdürlükleri’nde vazife meydana getiren 228 personeli ile faaliyetlerini sürdürüyor. Ekonomiye yarattığı katma kıymet haricinde İnsan Kaynakları alanında çalışmalarıyla da öne çıkan Hilti Türkiye, Great Place to Work Enstitüsü tarafınca belirlenen, “Türkiye’nin En İyi İşverenleri 2015” sıralamasında 3. sırada yer alırken, Yaşam Boyu Öğrenme alanında Özel Ödül’e layık görüldü. Hilti ise aynı enstitünün açıkladığı “Avrupa’nın En İyi Çok Uluslu İş Yerleri 2015” sıralamasında 25 marka arasında geçtiğimiz yıla gore 5 basamak yükselerek 12. sıraya yerleşti.